Annincyprus.reismee.nl

12 en 13 juni

Hoi allemaal! Ik zal even vertellen hoe mijn verjaardag hier in het verre hete Cyprus is geweest!

San en Daniellehadden een suprise feestje georganiseerd. Vrijdag in de ochtend kwam ik op het werk en hadden ze allemaal ballonetjes opgehangen heel lief, maarja natuurlijk moet er ook gewoon gewerkt worden. Toen het 1 uur was even gedoucht enzo en daarna ben ik naar Danielle gegaan waar sanne al was om alles klaar te zetten. Marianne en Esther kwamen een half uurtje later omdat er geen water meer was om te douchen

Wink

Danielle heeft een mooi groot balkon die ze helemaal hadden versiert met slingers en balonnen. Toen ik binnenkwam stonden ze al met toeters klaar en de tafel op het balkon was versiert met een verjaardagstafelkleed en allemaal hapjes cadeautjes en taartjes. Daar hebben we gezellig gezeten en gekletst/gelachen en daarna hebben we geprobeert de barbeque aan te krijgen... tja met 5 meisjes die dat nog nooit hebben gedaan...dan kom je niet zo ver. Gelukkig kwam Alex even langs om ons te helpen en die heeft hem aangekregen. Toen hebben we lekker gegeten al zaten we al behoorlijk vol van alle hapjes enzo.

S'avonds zijn we (danielle, san en ik) naar de katamaran (bootje) gegaan waar normaal toeristen op gaan om een boottocht te maken. Een vriend van Danielle werkt daar en we gaan daar dus wel eens kaarten. Maar goed. We kwamen aangelopen en er werd een happy birthday liedje opgezet en er hingen allemaal balonnen en ook weer een verjaardagskleed op de tafel. Toen hebben we (weer) taart gegeten met een paar andere vrienden van daan en gekaart gekletst etc. Het was echt een hele gezellige dag!

De volgende dag hadden ze nog wat in petto! S'avonds gingen we op de fireworkcruise! Echt heel erg leuk was dat. Eerst een buffet daarna een zangshow en daarna nog vuurwerk!! En jawel daarna moest ik naar voren komen voor 150 man omdat het mijn verjaardag was, gelukkig waren er nog een paar andere jarigen aan boord dus stond ik niet helemaal alleen

Tongue out

En alweer een taart! Ik heb dus in ieder geval veel taart gezien en mijn maag ook!

Zoals je hoort heb ik echt een super verjaardag gehad door de meiden die het allemaal zo leuk en lief hadden georganiseerd!

De foto's zet ik er nu even op!

Tot snel aangezien volgende week donderdag al een eind komt aan deze super 10 weken stage!

xx Ann

Reacties

Reacties

Mama

Hee Annika, wat een geweldige verjaardag heb je gehad en wat een lieve vrienden en vriendinnen die dit voor je georganiseerd hebben. Leuke foto's, dat zal nog niet meevallen om over 1,5 week naar huis te komen ...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!