Annincyprus.reismee.nl

Op de Helft!

He he he, daar over zee!

Cool

Het gaat allemaal goed hier, alleen krijg ik nu wel heimwee. De twee andere meiden (Harmke enAmy)zijn net weg. Dus het is wel een stuk stiller. Nu zitten ik en Sann bij Daniële (die woont hier).

Een aantal dingen die we hier allemaal gedaan hebben: Op een cliff gepicknickt met pannekoeken bij zonsondergang!!,mama en remy zijn geweest, naar het strand geweest natuurlijk, naar de barstreet, naar cafétjes, naar Danniëles huis, op safari naar troodos, gewerkt bij de hotdogshow (evenment van de Animal Welfare) en nog meer waar ik nu niet opkom. O en we hebben 400 uien gesneden in een uur voor de hot dog show dus dat was even huilen.

Al met al hebben we het dus druk maar leuk :D

Nu is het hier zo ongeveer 35 graden met felle zon! Op werk hebben we allemaal tonnen geverft en zijn we begonnen met een muurschildering die Sann heeft ontworpen.

Nu ga ik wat foto's hierop zetten zodat jullie er ook een beeld van kunnenkrijgen

Surprised

Tot snel

xx

Ann

Caroline

Leuk dat je je verhaal weer hebt bijgewerkt! Misschien kun je je avontuur met de castratie ook nog met iedereen delen :-)
Geniet nog even van het hele appartement voor jullie tweeën en heb ook veel plezier met de twee nieuwe meisjes!
xxx mama