Annincyprus.reismee.nl

6 Juni

Halloooo iedereeen!!

Das alweer lang geleden. Sorry sorry, maar ik heb het ook zo druk..

We hebben het hier echt nog steeds heel erg naar ons zin. Ik werk nu alweer 3 weken bij de paardjes en de ezels. Dat is nog veel leuker dan bij de honden. Het team is gewoon heel gezellig. We beginnen met het voeren, poepscheppen en dan extra dingen zoals verven.

Ik ben nu ook al bij twee casteraties geweest. 1 van een paard (achilles) en een van een ezel (Teddie). En ik kon er gewoon tegen. Omdat ik het zo interassant vind allemaal en vraag of ik erbij mag zijn en mag helpen word ik nu ook al door een paar ' sick individuel' genoemd, nou mooi compliment of niet..

Aankomende vrijdag ben ik alweer jarig!! En waars. word mn verjaardag dit jaar wel een stuk leuker. De meiden hebben namelijk wat georganiseerd. Maarik mag het niet weten!!Allemaal mensen die we hier hebben leren kennen zijn al uitgenodigd en iedereen weet het maar niemand wil het me vertellen :(

We hebben alweer zo veel gedaan dat ik het allemaal vergeten ben. Tenminste om zo neer te zetten. Ik ben denk ik beter in het vertellen van de verhalen in plaats van ze op te schrijven. Dus ga ik maar weer stoppen.

O ja nog wel een dingetje; ik ga misschien na mijn diploma voor 1 jaar (of langer) hierheen!! om vastte werken.

Kusjes aan iedereen en tot snel alweer.

Ann

Reacties

Reacties

Nina

anniii!!

zo leuk zeg!
en een heel jaar werken:)
nog ff en je blijft daar wonen:P

wie noemen jou sick individual? die cyprioten daaro of die meide?

kusjes

Tineke

DRUK!!!!!!
FEESTEN!!!!!!!
VERJAARDAG!!!!!!!

IK BEN JALOERS!!!!!!!!
FIJNE DAG VRIJDAG
EN LAAT FF SNEL WETEN WAT ER IS GEREGELD??????

XXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!

elise

heey nichtje.
ik ben echt blij dat je het daar zo naar je zin hebt.
ik heb nog wel even zitten kijken naar een ticket maar het is echt te duur:(. helaas.

maar volgende week kom ik zker lang

een hele dikke kus voor jou

elise

hahaha ik kom volgende week niet lang maar volgende keer hahaha... oeps:P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!